6/29/2009

Türkiye'de İlk Ve Tek

Türkiye’de İlk Ve Tek
Tarih: 28.05.2008 10:59:19 (6242 okuma)
 
İki yıl önce temeli atılan ve yapımı devam eden KTÜ Sürmene Abdullah Kanca Yüksekokulu’nda bilgilendirme toplantısında konuşan Mehmet Kanca şunları söyledi.

 

Toplantıya AK Parti Trabzon Milletvekili Cevdet Erdöl, Sürmene Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, KTÜ Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Necati Tüysüz ve Selahattin Köse, Sürmene Belediye Başkanı Mustafa Azizoğlu, Çamburnu Belediye Başkanı Hüseyin Azizoğlu, Sürmene Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Küçükali, Okul Müdürü İbrahim Hakkı Atlaş, Taka Gazetesi Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Sancak, okul müdürleri ve daire amirleri katıldı.

 

Trabzon İli Sürmene İlçesi Çamburnu Beldesi’nde 8000 m2 alana sahip 800 öğrenci kapasiteli “Abdullah Kanca meslek Yüksek Okulu” bir buçuk senelik yoğun bir inşaat çalışmasından sonra eğitime açılacak hale geldiğini ifade eden Mehmet Kanca, “Rahmetli babam Ağustos 2006 tarihinde yüksek okulun açılış konuşmasında söylediği gibi “Bu topraklara kazandırılacak en değerli eser, gençlerin geleceği için yapılacak yatırımdır” sözleri ile veciz hale getirdiği ve ortaya çıkan eseri ile bundan sonra yapılacak olan Yüksek Okul ve Fakültelere örnek olacak bir eser meydana getirmiştir. 

 

Toplantıya katılanlara okul hakkında ilgililer tarafından bilgi verilen toplantıda söz alan Okul Müdürü İbrahim Hakkı ALTAŞ “Rahmetli Abdullah Kanca’yı hiç tanıyamadım. Ama yaptırmış olduğu bu okulu gördükçe nasıl bir insan olduğunu tasavvur edebiliyorum. Okulumuz 2008-2009 eğitim ve öğretim yılında hizmet verebilmesi için açılacak olan üç bölüm için üç öğretim elemanın olması gerekiyor.

 

Her türlü desteğin verileceğini ifade eden KTÜ Rektör Yardımcısı Necati Tüysüz, “Gelişmiş ülke olmanın en önemli ölçütlerinden biri de ülke insanlarının bilgi, beceri ve eğitim seviyeleridir. Bu nedenle günümüzde en önemli yatırım insana olan yatırımdır.

 

Haberin devamı gazeteniz 'da
http://www.takagazete.com/haber.php?id=11228

No comments:

Post a Comment

Sürmene Video Haber