7/15/2009

Sürmene'de başarılı kamu müdürlerine takdirname verildi


Sürmene'de başarılı kamu müdürlerine takdirname verildi
13 Temmuz 2009 / 16:12
Başarılı yöneticilere teşekkür
Hasan Marap'ın haberi:

Trabzon'un Sürmene ilçesinde, bir yıl boyunca görevlerini başarıyla yürüten kamu kurum müdürleri, eski Trabzon Valisi Nuri Okutan imzalı takdirnamelerini Sürmene Kaymakamı Mustafa Özarslan'dan aldı.

Mustafa Özararslan'ın isteği üzerine, Sürmene İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdul Kadir Küçükali, Milli Eğitim Şube müdürleri Zeki Çebi ve Süleyman Bedir, Ali Kırali İlköğretim Okul Müdürü Ahmet Salih Alioğlu, aynı okulun beden eğitim öğretmeni Osman Hamza Çebi ve Dursun Karabacak İlköğretim Okul Müdürü Ali Şengün'e takdirname verildi.

Törende konuşan Kaymakam Özarslan, eski Trabzon Valisi Nuri Okutan'a 'bu kişilerin ödüllendirilmesi' ricasında bulunduklarını ve Vali Nuri Okutan'ın da bu öneriyi anlayışla karşıladığını ifade etti.

No comments:

Post a Comment

Sürmene Video Haber